Yousri Mandour

Yousri Mandour

Yousri Mandour ondersteunt organisaties bij het beantwoorden van hun commerciële en strategische uitdagingen.


Yousri Mandour is senior adviseur en partner bij ICSB Marketing en Strategie. Yousri ondersteunt klanten bij het beantwoorden van hun commerciële uitdagingen. Hierbij is hij continu op zoek naar het creëren van nieuwe kansen en doorvoeren van verbetermogelijkheden in de organisatie.

Yousri is een veelgevraagd spreker voor marketingstrategische onderwerpen als Blue Ocean Strategy en Business Model Innovatie. Organisaties waar Yousri recentelijk voor werkte zijn woningcorporatie Vivare, Agrico, Staatsloterij, Eneco, Thyssen Krupp Accessibility en branchevereniging ActiZ.

Yousri is auteur van de boeken:
• Groeimodellen (meer)
• Doelgericht vernieuwen (meer)
• Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (meer)
• Zicht op marketingprestatie (meer)

Artikelen
Yousri Mandour: 'Je bedrijf opnieuw uitvinden'
• Het Business model canvas - 7 tips voor meer rendement

Wat zeggen onze deelnemers over Yousri Mandour?
• Yousri heeft een goed spreektempo en taalgebruik (rustig, opbouwend, to-the-point)
• Duidelijk, zet ook aan tot nadenken over kijken vanuit een ander perspectief
• Hij zorgt voor een goede mix theorie en ervaringen deelnemers. Kijkje in andermans keuken.

Enorme drive, passie en humor!