Wouter de Vries

Wouter de Vries is auteur van 18 boeken, waaronder de bestsellers ‘Dienstenmarketing Management’ en ‘Blauwe Bananen’.
Voor de liefhebbers
Wouter de Vries jr. is sinds 1992 werkzaam aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Hij doceert daar het vak Dienstenmarketing. Als gastdocent doceert hij met regelmaat aan universiteiten in Duitsland, Italië en Rusland. Van zijn hand zijn reeds 18 boeken en vele artikelen verschenen op het gebied van onder andere dienstenmarketing, kwaliteitsperceptie, job involvement, balanced scorecard, marktoriëntatie en marktgerichtheid.
Het boek 'Dienstenmarketing Management' is al in de vijfde druk en al jaren standaard op diverse HBO-opleidingen. Zijn meest bekende boektitels zijn:
• Blauwe Bananen, De Vries jr & Van Rossum
• Essentie van Dienstenmarketingmanagement, De Vries jr; Van Helsdingen & Borchert
• Strategie voor dienstverleners, De Vries jr; Dekker & Hylkema
• Dienstenmarketing Management, De Vries jr. & Piet J.C. van Helsdingen
Testimonials
-
8.5
Wouter de Vries gaat terug naar de essentie die bijna voor de hand ligt en daardoor vaak onzichtbaar is geworden!
Anoniem -
8.5
Verfrissend verhaal over marketing. Wouter de Vries is een goede performer, presenteert ontspannen en het is weer eens wat anders dan marketingbureau's brengen.
Alex Huizinga, Dga, Amevis B.V. -
9
Boeiend, sprankelend, eerlijk, eye-openers door tastbare voorbeelden!
Koen Hilhorst, Business consultant, Mobilee Management & Advies