Over Stephan van Slooten

Stephan van Slooten

Stephan is een veelgevraagd spreker op marketing- en Customer Experience Management-congressen. Ook geeft hij les aan diverse postdoctorale opleidingen van de Rijksuniversiteit Groningen.

Voor de liefhebbers


Stephan van Slooten is partner bij Altuïtion, een bureau dat gespecialiseerd is in product-, proces- en service-innovaties die organisaties een onderscheidend voordeel opleveren. Hiervoor was hij als manager Marketing & Communicatie van Centraal Beheer Achmea ondermeer verantwoordelijk voor de 'Even Apeldoorn bellen'-campagne.

Stephan is een veelgevraagd spreker op marketing- en Customer Experience Management-congressen. Ook geeft hij les aan diverse postdoctorale opleidingen van de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is marketeer pur sang. Met meer dan 15 jaar ervaring binnen vooral de financiële dienstverlening is hij thuis in de verschillende facetten van (direct) marketing, innovatie, klantbeleving, communicatie en nieuwe media.

Drs. Stephan van Slooten is bovendien co-auteur van de bestseller ‘De 9+ organisatie: van marketshare naar mindshare’. 

Testimonials

  • 8

    Positieve instelling, continu werken aan blijdschap creëren. Heel sterk is dat hij de theorie verbind met praktijkvoorbeelden.

    Marloes Jacobs, SCM supervisor fen-imaging, Fujifilm Europe
  • 8

    Bevlogen, echt, goed in voorbeelden om de beleving ni alle opzichten vorm en betekenis te geven.

    M. van Ommering, Regiomanager, Reinaerde
"We spend a lot of time teaching leaders what to do. We don’t spend enough time teaching leaders what to stop." Marshall Goldsmith