Peter Heshof

Peter Heshof

Peter geeft veel tijdgeestpresentaties, is columnist en gastdocent.


Peter Heshof is tijdgeest-watcher en merkstrateeg. Hij is oprichter van trend- en marketingbureau BLOOM. Bloom heeft als missie om merken relevant te houden, vanuit trends en insights. Zijn workshops leiden tot een actueel merk-DNA en merkstrategie en krachtige concepten.

Bloom werkt voor diverse klanten, zoals Unilever, Dr. Oetker, DEMasterblenders, Zuivelhoeve, Sanoma, NCRV, Ahold en Hema. Bloom is verkozen tot het beste Trend Implementation Agency (2012-13).

Daarnaast geeft Peter regelmatig tijdgeest lezingen is hij gastdocent en columnist.

Lees ook zijn artikelen op onze website:
• 'Marketing draait niet om merken, maar om mensen'
• Authenticiteit is voorbij

Wat zeggen onze deelnemers over Peter Heshof?
• "De kennis en expertise van Peter is uitmuntend!"
• "Zijn individuele touch is fijn: persoonlijke tips en advies van Peter."
• "Hij brengt een zeer interessante methode om trends inzichtelijk te maken en te vertalen naar de organisatie."
• "Goede balans tussen de mix van theorie, cases en het opstellen van een eigen case."

"Leiderschap is weten wat je wilt en dat transformeren naar voordeel voor anderen” Remco Claassen (De essentie van leiderschap)