College met Steven van Belleghem over de digitale klantrelatie

College met Steven van Belleghem over de digitale klantrelatie

- bereid je voor op de 'the day after tomorrow'.

Steven van Belleghem is de topdocent waar het gaat om digitalisering en klantrelaties. Of het nou gaat om de laatste ontwikkelingen in Silicon Valley, de Hitech Campus in Eindhoven of Azië: Steven is er geweest. Als docent en als onderzoeker. Want het is zijn passie om alle digitale trends te volgen die van invloed zijn op jouw organisatie en de relatie met je klanten (profit en non–profit).  

Type:
Masterclass
Prijs:
€ 195,00 (excl. BTW)
Datum:
26 april 2018
Locatie:
Bar Beton Rijnsweerd, Utrecht
Groepsarrangement:
Meer informatie aanvragen
Direct aanmelden
Steven van Belleghem is de topdocent waar het gaat om digitalisering en klantrelaties. Of het nou gaat om de laatste ontwikkelingen in Silicon Valley, de Hitech Campus in Eindhoven of Azië: Steven is er geweest. Als docent en als onderzoeker. Want het is zijn passie om alle digitale trends te volgen die van invloed zijn op jouw organisatie en de relatie met je klanten (profit en non–profit). 


Steven is hoogleraar, ondernemer en professioneel spreker. Hij schreef drie bestsellers over klantrelaties in de digitale wereld.

 De officiële trailer van zijn nieuwste boek ‘Customers the day after tomorrow’ is via deze link te bekijken. Het college van Steven is onderdeel van onze collegereeks Organisatie 3.0 maar je kunt je nu ook voor het inspirerende college van Steven los aanmelden.


Doe met ons mee en schrijf je in voor deze interactieve learning journey. Ontmoet directeuren, managers en professionals die met dezelfde issues worstelen en bedenk samen de antwoorden. Met hulp van de wetenschap en de praktijk. De vraag die we te lijf gaan is onder meer:

- Klantrelaties in de digitale wereld? De mens blijft onderscheidend.


Geinteresseerd?

Noteer de datum direct in je agenda en meld je aan via onze website of mail naar ria@focuslearningjourneys.nl. 

 

Direct aanmelden

Klantrelaties in de digitale wereld? De mens blijft onderscheidend.

Bedrijven die het verschil weten te maken met een ‘human touch’ veroveren het hart van hun klant. De wereld bevindt zich in een enorme fase van digitalisering. Klantenrelaties moeten mee evolueren in deze trend. Dit is een college over een extreme digitalisering van het klantencontact, maar maakt van het menselijke de differentiërende factor in een digitale commodity.


PROGRAMMA

  • Ontvangst : 15:30 - 16:00 

  • Start college : 16:00 - 17:15 

  • Pauze : 17.15  - 17.45 

  • Vervolg college : 17.45  - 19.00   

 

Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem

Functie:
Managing partner
Bedrijf:
InSites Consulting

Van Belleghem is de auteur van 'de Conversation Company' en 'de Conversation Manager' (winnaar PIM-literatuurprijs 2010 en meer dan 23.000 exemplaren verkocht).

Locatie
Het college vindt plaats in:

Bar Beton Rijnsweerd
Pythagoraslaan 101
3584 BB Utrecht

Routebeschrijving

Datum en tijd
Het college vindt plaats op 26 april 2018, tussen 16.00 - 19:00 uur.

Aanmeldopties:
1. Kom je naar het college, dan betaal je € 195,- excl. btw.

Aanmelden
Na aanmelding ontvang je van ons een bevestiging en een factuur. Door je aan te melden ga je akkoord met de hieronder vermelde voorwaarden. Een week voor aanvang sturen wij je een herinnering en een routebeschrijving.

Investeren
Je investeert € 195,- excl. btw. 
Hier zit alles bij in: eten, drankjes, parkeren en deelname-certificaat.


Verhindering

Indien je onverwacht verhinderd bent, kan je je altijd  laten vervangen door een collega, mits tijdig aan ons doorgegeven. Annulering is helaas niet mogelijk.

Inschrijven
Schrijf je in voordat het college vol is. Bel ons op telefoonnummer 030-3072942 of stuur een email naar: ria@focuslearningjourneys.nl

Deelnemers van dit programma bekeken ook:

  • Collegereeks Power Breakfast - Editie Noord-Nederland

    6x 21st century skills - vaardigheden voor een veranderende wereld

    Collegereeks van 24 mei 2018 t/m 27 juni 2018 (6 colleges)

    Meer informatie
"Leaders establish the vision for the future and set the strategy for getting there." John Kotter