FAQ
Hieronder vind je de meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden op onderwerp. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met Focus Learning Journeys: bel naar Remco Gerritsma 06- 55 79 03 78 of mail naar remco@focuslearningjourneys.nl.
- Wat zijn de inschrijfvoorwaarden?
- Wat is een bedrijfsabonnement?
- Wat zijn de mogelijkheden voor groepsarrangementen?
- Ik kan helaas niet deelnemen, is het mogelijk om door te schuiven?
- Na aanmelding blijkt dat ik helaas niet kan deelnemen, is het mogelijk om mij te laten vervangen?
- Wanneer wordt de factuur verstuurd en wanneer moet deze uiterlijk betaald zijn?
- Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
- Ik ontvang uw mailings liever per email, hoe kan ik dit het beste doorgeven?
- Hoe kan ik adres- of naamswijzigingen doorgeven?
- Wat zijn de mogelijkheden voor programma's op maat (Incompany's)?
- Wat zijn de mogelijkheden voor een samenwerkingsverband/sponsoring?
- Hoe ontvang ik de boekenset die ik heb besteld?
- Ik wil me afmelden voor de (e)mailings die ik ontvang. Hoe moet ik dit doen?
- Wat is jullie IBAN-rekeningnummer?
Wat zijn de inschrijfvoorwaarden?
Annuleringsvoorwaarden - Per event hanteren wij afwijkende annuleringsvoorwaarden, kijk bij het betreffende programma op het tabblad 'Praktisch' voor de juiste voorwaarden.
Betalingsvoorwaarden - U ontvangt na inschrijving binnen 5 werkdagen van ons een factuur. Deze dient binnen 14 dagen na ontvangst, maar in ieder geval voor aanvang van het programma te worden betaald.
Wat is een bedrijfsabonnement?
Door middel van een bedrijfsabonnement kunt u bij deelname aan een collegereeks per college afwisselen met een collega of relatie. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Dit kunt u bij uw inschrijving aangeven of doorgeven per email aan klantenservice@focuslearningjourneys.nl.
Wat zijn de mogelijkheden voor groepsarrangementen?
Voor meer informatie over groepsarrangementen kunt u contact opnemen met Remco Gerritsma via telefoonnummer 030-307 2942 of per email remco@focuslearningjourneys.nl.
Ik kan helaas niet deelnemen, is het mogelijk om door te schuiven?
Wanneer de bijeenkomst wordt herhaald is het mogelijk om door te schuiven. Hiervoor worden er administratiekosten in rekening gebracht. Wanneer u hier gebruik van wilt maken kunt u dit per email doorgeven aan onze klantenservice klantenservice@focuslearningjourneys.nl
Na aanmelding blijkt dat ik helaas niet kan deelnemen, is het mogelijk om mij te laten vervangen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt zich door een collega of relatie laten vervangen. Dit kunt u per email doorgeven aan onze klantenservice: klantenservice@focuslearningjourneys.nl
Wanneer wordt de factuur verstuurd en wanneer moet deze uiterlijk betaald zijn?
Na aanmelding ontvangt u van ons een bevestiging en een factuur. De factuur dient binnen 14 dagen betaald te worden.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
U kunt betalen via bankoverschrijving, het is niet mogelijk om te betalen per creditcard, iDEAL of Paypal. Ons bankgegevens zijn: RABO bank, rekeningnummer IBAN NL90RABO0320713997
Ik ontvang uw mailings liever per email, hoe kan ik dit het beste doorgeven?
Dit kunt u op verschillende manieren doorgeven:
1. Via dit formulier
2. Per telefoon: 030-307 2942
Hoe kan ik adres- of naamswijzigingen doorgeven?
Dit kunt u op verschillende manieren doorgeven:
1. Via onze website: www.focuslearningjourneys.nl/contact
2. Per email: adreswijziging@focuslearningjourneys.nl
3. Per telefoon: 030-3072942
4. Per post: Focus Learning Journeys
Leidseveer 2
3511 SB Utrecht
Wat zijn de mogelijkheden voor programma's op maat (Incompany's)?
Voor meer informatie over Incompany-programma's kunt u contact opnemen met Remco Gerritsma via telefoonnummer 030-3072942 of per email remco@focuslearningjourneys.nl.
Wat zijn de mogelijkheden voor een samenwerkingsverband/sponsoring?
Voor meer informatie over een samenwerkingsverband kunt u contact opnemen met Remco Gerritsma via telefoonnummer 030-3072942 of per email klantenservice@focuslearningjourneys.nl.
Hoe ontvang ik de boekenset die ik heb besteld?
Uw boekenset zal worden uitgereikt na afloop op de eerste dag van het betreffende programma.
Ik wil me afmelden voor de (e)mailings die ik ontvang. Hoe moet ik dit doen?
Dit kunt u op verschillende manieren doorgeven:
1. Via onze website: www.focuslearningjourneys.nl/afmelden
2. Per email: klantenservice@focuslearningjourneys.nl
3. Per telefoon: 030-3072942
4. Per post: Focus Conferences, Leidseveer 2,
3511 SB Utrecht
Wat is jullie IBAN-rekeningnummer?
Ons rekeningnummer: NL 90 RABO 032013997